Re: Pytanie o update biosu

Autor: Piotr Respondek (pytong_at_kki.net.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 21:21:15 MET

Użytkownik Łobi <lobi_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3C62D2C0.50801_at_poczta.onet.pl...

> napisz tak: aminf331 0201121.rom
> i powinno byc OK

Rzeczywiscie - pomoglo - dziekuje. Wczesniej flashowalem plyty z Biosem
Awarda, a tam sie uruchamia programator i wskazuje miejsce pliku z biosem.
Tutaj jest lepiej - przy okazji sprawdzi wersje. U mnie update poszedl
gladko. Nurtuje mnie jednak pewne pytanie; zdarza mi sie to zawsze po
flashowaniu BIOSU - mianowicie komunikaty typu: "CMOS/GPNV Checksum Bad" Co
to oznacza?

Pozdrawiam.