Antyreklama: sprzedawca-zlodziej

Autor: Zbig (Zbig_at_z.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 18:59:15 MET

Witam!
W drukarence HP skończył się tusz (wcieło czerwony kolor). Kupiłem nowy.
  Cięgle brak czerwonego!
Wziąłem drukarkę do serwisu. Okazało sie, że nowy kardridż jest wadliwy.
W serwisie HP powiedziano mi, że jestem jednym z wielu, którzy kupili
tusz w pewnym sklepie....
Tak węc firma GRAL w Gdańsku sprzedaje wadliwe tusze do HP. Jak ktoś nie
zatroszczył się o dowód sprzedaży, to: "nie mamy o czym mówić".
Jak dotąd nigdy nie brałem dowodu zakupu na "materialy eksploatacyjne".
I tak oto to samo indywiduum, co dwa dni temu sprzedało mi tusz, dziś
nie ma o czym ze mną rozmawiać.
W serwisie HP (piętro wyżej w tym samym budynku) mówią, że temat trwa
już ze dwa miesiące.
Chyba jednak nie wypada dać w mordę sprzedawcy...
A szkoda.

Tak więc: ludzie bierzcie faktury na każdy bzdet, bo możecie się zdziwić :(

Mądry po szkodzie,
Zbig.