Re: HP840 i problem -> spzedawca - zlodziej

Autor: Zbig (Zbig_at_z.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 18:51:44 MET

> Wymieniłem tusz na nowy - ciągle brak czerwonego... Chyba jakaś wada

W monim przypadku okazało sie, że nowy kardridż jest wadliwy. W serwisie
HP powiedziano mi, że jestem jednym z wielu, którzy kupili tusz w pewnym
sklepie....
Tak węc firma GRAL w Gdańsku sprzedaje wadliwe tusze do HP. Jak ktoś nie
zatroszczył się o dowód sperzedaży, to "nie mamy o czym mówić".
Jak dotąd nigdy nie brałem dowodu zakupu na "meterialy eksploatacyjne".
I tak oto to samo indywiduum, co dwa dni temu sprzedało mi tusz, dziś
nie ma o czym ze mną rozmawiać.
W serwisie HP (piętro wyżej w tym samym budynku) mówią, że temat trwa
już ze dwa miesiące.
Chyba jednak nie wypada dać w mordę sprzedawcy...
A szkoda.

Zbig.