Podkrecanie Celerona 766

Autor: KGZ (kgz_at_go2.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 18:42:12 MET

Witam
Zwracam sie z pytaniem. Mam Celerona II 766 i nie wiem, czy ze wzgledu na
jego wysoki mnoznik moznaby go bezpiecznie puscic na magistrali 100Mhz.
Widzialem juz rozne Celki pracujace na tej i wyzszej magistrali, ale byly to
piec, szescsetki. Slyszalem tez, ze wlasnie ze wzgledu na wysoki mnoznik
slabo sie kreca te modele. Moj normalnie chodzi na szynie 75, temperatura
nie przekracza max. 32 stopni. Mam standardowy cooler i czy ewentualnie
bylby w stanie schlodzic procesor, gdyby poszedl na 100Mhz?
Pozdrawiam i z gory dziekuje

KGZ