hardware problem

Autor: Fatboy (fatboy_at_soccer.com.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 18:23:55 MET

witam,
mam duuzy problem, nie wiem co sie dzieje z moim kompem,
sprawa przedstawia sie nastwepujaco : przy starcie komputera gdzies po
3 sec slysze dzwiek z glosniczka w jednostce i pojawia sie informacja
czerwonymi literkami napisana "sytem hardware abnormal, please press
any key to continue", jak dam spacje to jest OK. probowalem juz chyba
wszystkiego. instalowalem od nowa bios, probowalem formatowac dyski,
nic nie pomoglo, w koncu zainstalowalem nowa latke wydana przez MSI na
biosa i tesh nie poszlo, w koncu wyjmowalem z kompa rozne komponenty,
jak modem, dzwiekowa, graficzna i nic to nie dalo, zawsze komp
piszczal. najsmieszniejsze jest to, ze nawet wtedy, gdy wyciagnalem
moja grafe (RIVA 2 TNT) i wsadzilem GeForce'a 2 komputer zachowywal
sie tak samo; w koncu sprawdzalem RAMy ale efekt byl taki sam jak
poprzednio, prosze pomozcie mi, bo nie mam juz sily z tym walczyc,
potrzebuje jakiegos konspektu
pozdrawiam,,
Fatboy