Re: Co lepsze ?

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 18:11:48 MET

Użytkownik "Slawek" <slwkk_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Do gier i ogladania divx na tv:
>
> Athlon 1700XP z GF2 (jakims do 400zl) czy Athlon 1GHZ z Ati Radeon 7500 i
> tak zeby za rok tego nie trzeba bylo wymieniac, zeby najnowsze giery
> dzialaly. Jaka najlepiej plyte, zastanawialem sie nad jakas Shuflfe lub
> Epox.
Ja bym wybral te wersje z Ati Radeonem 7500 - po pierwsze jakosc,
po drugie szybszy od GF2 za 400PLN, ktory to zapewne bedzie MX400,
a co do procka, to wystarczyc powinien nawet Duron 1000. Co sie zas
tyczy plyty, to doradzam Solteka (chociaz nie wiem czemu mnie ciagle
kreci Gigabyte GA-7DXR+, pomimo ze jest na AMD 761 - wolniejsza).

Pzdr.
Qgar
qgar_at_interia.pl