Re: ATI Radeon VE i TV Tool

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 17:53:27 MET

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tomasz Gregorczyk" <tomasz.gregorczyk_at_progman.com.pl> napisał
> wiadomości news:a3tb9h$2kul$1_at_news2.ipartners.pl...
<!ciach!>

> fakt jest taki ze jakosc 3D w Ati RADEON VE w porównaniu do tego WINFASTA
Mam nadzieje, ze chyba sie pomyliles, zamiast _jakosc_, chciales
powiedziec _wydajnosc_, bo ja porownujac ATI Radeona VE z MX400
Leadtek'a w zyciu bym nie wzial GeForce'a, wlasnie ze wzgledu na
jakosc. Co do wydajnosci, to sie zgadzam, ale ja na szczescie nie
gram :)

> kompletnie lezy !!! karta raczej gorsza wydajnosciowo !!!!
> wiec zalezy jesli loobisz pograc i ten WINFAST za ta kasa ma tez TVOut to
> cha bym był za winfastem !!!!!!!
Ze wzgledu na jakosc tego TVOut'a to tez bym wybral ATI.

<!ciach!>

Pzdr.
Qgar
qgar_at_interia.pl