SBLive! 5.1 i MSI K7T266 Pro2

Autor: Patryk Rosiński (rossman_at_idea.net.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 14:44:26 MET

Mam powazny problem z instalacja SBLive! 5.1 na nowej plycie MSI K7T266 Pro2
(MSI 6380), mianowicie Win 98 SE w ogole nie wykrywa tej karty.
Zmienialem juz gniazda PCI, Service Pack'i wgralem najnowsze, BIOS
konfigurowalem na rozne sposoby i dalej nic, sciaglem nowego BIOS'a (v 3.3,
wczesniej byl 3.2) a na stronie MSI przy BIOS'ie byl dopisek odnosnie
update'a do tej wersji:
-Don't disable on-board AC97 when install PCI sound card
ale kiedy uaktywnie w BIOS'ie AC97 to wykrywa wlasnie.. AC97.
Jakoze mainboard'a zmieniam srednio co 2 miesiace pamietam ze kiedys tez
mialem podobny problem ale nie pamietam juz jak sie z tym uporalem.
Reczna instalacja Live'a nie skutkuje, a bardzo mi na tym zalezy wiec z gory
dzieki za wszelkie sugestie.

Patryk Rosinski
rossman_at_idea.net.pl