Re: Jaka konfiguracja na serwer???

Autor: Wojciech Puchar (wojtek_at_chylonia.3miasto.net)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 13:51:51 MET

Bronek Kozicki <brok_at_rubikon.pl> wrote:

> Koniecznie dyski SCSI - na serwerze nie powinno się stosować dysków IDE (nie

nie powinno?

dziwne że ja zastosowałem (sztuk 2) na serwerze który obsługuje ok 400 kont,
strony www, procesy shellowe, ok milion odwołań do serwera w3cache i
obciążenie nie przekracza 30%

licz siły na zamiary. sieć z 20 kompami to nie jest tak znowu duży jeśli
ktoś co jakiś czas nagra/wgra plik worda.
powiedziałbym raczej mało

dużo to np. sieć z 5000 komputerów i serwer który ma obsłużyć w3cache