Asmax Multisys- problem :(

Autor: Tomek (box196_at_megapolis.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 13:44:59 MET

Cześć!

Problem polega na tym, że przy szesnastej próbie wybierania numeru w
okienku wybierania pojawia się
informacja "nie można ustanowić połączenia". Próbowałem różnych ustawień
i nic nie pomogło, zawsze
przy 16 próbie wywala mi taki komunikat dodam że modem był sprawdzany
pod Win2000 i dzieje się to samo. Jedyny sposób(może jednak są inne?)
aby ponownie zmusić modem do pracy jest pełny restart komputera co mi
nie bardzo odpowiada bo dodzwonienie się wieczorem do mojego providera
(Koof - Wrocław) czasami graniczy z cudem. Ciekaw jestem czy inni
posiadacze tego modemu też mają takie problemy, czy może tylko ja jestem
szczęściarzem? Będę wdzięczny za szybką odpowiedz ofkorz :)

--,
Pozdrowienia

Tomek