Re: Modem ISA

Autor: Henry\(k\) (henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 13:03:34 MET

Użytkownik "Jakub Ziobro" <qbusss_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Niczego nie wolno robic na sile! :-) Modemik powinien byc bez problemu
> wykryty jako urzadzenie nie-plug&play w kreatorze "dodaj nowy sprzet" - co
> prawda raczej zostanie wykryty jako modem standardowy i samemu sie trzeba
> zatroszczyc o sterowniki ale to juz inna historia.

Jak instalowałem Zoltrixa 33,600 na ISA

- na karcie zworkami ustawiałem COM3 i IRQ4
- wkładałem kartę w ISA
- odpalenie kompa i bios wykrywał trzeciego COM'a (był w tabelce na
początku)
- w windzie ręcznie dodaj nowy sprzęt -> port szeregowy -> winda znalazła
COM3 i zainstalowała
- znowu dodaj nowy sprzęt -> modem -> znaleziono modem na COM3 -> stery z
dyskietki

To wsio

Henry(k)