Re: Obudowy Komputerowe.....??????

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 11:03:54 MET

Karol wrote:

> Witam,
> Gdzie we Wrocławiu jest sklep w którym jest duży wybór obudów do komputera.
> Pozdrawiam i dziękuję z góry za informacje.

tez jestem ciekaw....

jak do tej pory najwiecej obudow w jednym miejscu widzialem w "Proline"
najwiecej i w miare sensowne....
tylko ze ja nie lubie osobiscie tej firmy....

  jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
  mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
  zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek