ACPI i MSI K7T Pro2

Autor: keb_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 07 Feb 2002 - 10:51:11 MET

Witam
Mam problem z ustawieniem ACPI na plycie Microstara MS 6330 K7T Pro2. Otórz
wykonałem wszystko zgodnie z poradą w artykule Chip'a
http://www.chip.pl/archiwum/article_10266.html i BIOSIE wlaczylem obsluge ACPI
(zasilacz podaje caly czas 5V na plyte). I tu sie pojawia problem. Sa dwa
ustawienia S1 i S3. Wedlug opisu w manualu S1 to stan uspienia z zachowaniem
stanu wszystkich urzadzen, natomiast S3 to uspienie z zachowaniem tylko
zawartosci pamieci. A w praktyce dziala to tak: S1 wylacza napedy i nic wiecej
(zasilacz, wentylator na CPU pracuja normalnie), po ruszeniu mysza, klawiatura
lub przycisk SLEEP wszystko wraca do stanu sprzed uspienia. S3 komunikat
Windows o przejsciu w stan uspienia i milkna napedy, zasilacz i wentylator na
CPU. Niby O.K. Ale po nacisnieciu SLEEP lub POWER system sie podnosi ale od
poczatku tzn. tak jak bym go zresetowal. Jak rozpoznac czy zasilacz na 100%
obsluguje ACPI? Moze to jego wina?

pozdrawiam
bosk'y