Re: Karta TV - co wybrac???

Autor: -dk- (zz33_at_wp.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 09:48:02 MET

Dzidzior wrote:

> Dzieki.
> Mam jeszcze jedno pytanie - rozumiem ze NICAM jest standartem stereo
> wykorzystywanym m.in. w kablowce. Czy jest sens inwestowac w takie cos,
> jezeli nie mam kabla ani satelity, a karte beda uzywal do zwyklej telewizji
> naziemnej i do zgrywania filmow z kamery VHS???

NICAM niby jest u nas standardem, ale na razie roznie z tym bywa,
i poki co niewiele kanalow jest nadawanych w NICAMie. U mnie np. tylko
TVP1,TVP2,TVN,VH1 i VIVA (a np. MTV jest nadawana w A2).
Tak czy inaczej, jak kupisz karte z FM, bedziesz mial przynajmniej
radio stereo :-)
BTW, pixelview dziala pod win 98se bezproblemowo.

--
darek