Antyvirus inny niż MKS

Autor: Delta (abeta_at_polbox.com)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 08:51:08 MET

    Witam!!!

    Mam wrażenie, że skaner online mksa nie wykrywa mi wszystkich wirusów,
Czy są w sieci jakieś inne skanery, albo dema, na których można by było
sprawdzić czy coś mi się nie przyplątało???

    Głównie chodzi o to, że od tygodnia coraz częściej zawiesza mi się
komputer, z z reguły w czasie gier np 3d ale nie tylko. Są to różne zwisy
zamrożenia ekranu, krytyczne wyjątki OE w VXD (1) VMM no i czasami komputer
sam się restartuje. Sprawdziłem wszystko, wentylatory konfiguracje,
przerywania itd i nic (Celeron 333_at_416 64MB RAM ASUS RIVA TNT I HDD 6,4GB
Win98 ). Pomyślałem więc, że może mam jakiegoś wirusa, tylko czy są takie
które powodują takie objawy?????

    Delta