Re: Tusze do HP

Autor: atek (atek_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 08:43:11 MET

>"Maxym" <maxymz_at_wp.pl> wrote in message
>news:a3r77n$rog$1_at_portraits.wsisiz .edu.pl...

>że będziesz przepłacal tusz albo sam napełniał (częściej)

Witam
To ja z nieco podobnym pytaniem. Wczoraj rozmawialem z kumplem, ktory
napelnial juz tusze HP o identyfikatorze 15 (to te do m.in 940) zestawem jet-
tec bodajze, ale 45 ml. Wlazi mu cale 45 ml do tego tuszu, napelnial nie raz i
wyglada na to ze sie da. No wlasnie, jak sie da to praktykowac, czy lepiej dla
drukarki ladowac po te 15 ml. Dodam ze zestaw do napelniania sklada sie ze
stacji dokujacej tusz, szczelnie zamykany i pojemnika z atramentem (45 ml),
kosztuje to kolo 70 PLN, potem zestaw 2 pojemnikow po 45 ml - 70 PLN. Oplaca
sie czy nie?

pozdrawiam
ATek

     archiwum i przeszukiwanie newsów