Modem ISA

Autor: Jazz (NOSPAM.borys_at_jazz.prv.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 08:57:38 MET

Pierwszy raz i mam nadzieję ostatni mam do czynienia z kartą ISA. Jest to
modem BTC K56IW. Modem ten nie jest w ogóle wykrywany przez BIOS'a.
Próbowałem coś mieszać w opcjach PCI/PnP ale nie bardzo wiem co tam mam
pozmieniać. W zawiązku z tym mam 2 pytania:
- czy taki modem przy standardowych ustawieniach BIOS'a t.j. Resources
controlled by: Auto i PnP OS Installed: Yes powinien zostać wykryty przez
BIOS nawet jako niezidentyfikowane urządzenie (bo jeśli tak to mogłoby
znaczyć, że modem jest uszkodzony)
- jakimi ustawieniami w BIOS'ie mam się zainteresować, żeby to badziewie
wreszcie odpalić?

--
Jazz