Re: Czy wejdzie na to Celeron-T

Autor: Marcin Wojtczuk (r00t_at_boo.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 01:49:33 MET

begin . : : Krzysztof : : . quotation:

> nie pojdzie :( intel chce zarobic na nowym chipsecie kupuj :)

No way! Lubię swoją płytę główną ;)

> chyba ze slot 1 i power leap wpisera przejsciowke dla tej plyty ale
> 99% ze nei bo nie widzialem tak tej plyty.

Czyli pozostaje mi albo Celeron 900 albo PIII 1GHz ?
Z przejściówką slot1->fcpga ?
Intel mnie wkur** ;> Celeron 900 ~300zł, PIII 1GHz ~700zł..
Wydajność p3 dużo (?) wyższa, ale nie na tyle.

I zacząłem się zastanawiać nad Athlonem w tym momencie ;-)
Tylko te 600zł na płytę i cena DDR mnie odpychają.
Myślicie, że Intel obniży cenę PIII w ciągu pół roku ?

--
   [ FastViper ] [ http://boo.pl/~fastviper ]
begin  README.txt.pif