Dodatkowa karta graficzna na płycie Intel WL810

Autor: Bronek (regisss_at_go2.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 01:52:33 MET

Mam następujący problem: zastosowana jest płyta WL810 z wbudowaną grafiką.
Od pewnego czasu ekran "pływa" w poziomie (sprawdziłem z innym monitorem -
też pływa). Sądzę, że może być uszkodzona karta grafiki (?). Próbowałem
zastosować zewnętrzną kartę grafiki (S3 Trio 64), ale sygnał na kartę nie
idzie. Co ciekawe, gdy zostawię ją w slocie, to Windows rozpoznaje ją
poprawnie. Próbowałem znaleźć możliwość wyłączenia karty wbudowanej na
płycie, lecz nie znalazłem. Czy ktoś może mi pomóc, czy muszę kupić nową
płytę ?
Pozdrawiam
Bronek