Re: Płyta i Procesor

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 23:38:38 MET

Użytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisał w wiadomości

>Co nie zmienia faktu, ze mimo tego jednak dziala poprawnie. Kwestia biosu
>rozwiazuje kilka problemow typu niepoprawne wykrywanie procesora i tego
>typu drobiazgi.

>Przejsciowce, czy plycie? Co do przejsciowek sie zgadzam, co do plyt nie
>bardzo -- Coppermine'y nawet na najstarszej P2B chodza.

Po prostu wymieniłem płytę i procesor. Gdyby Celeron 800 odpalił na mojej
płycie poprzedniej (ASUS P2B rev. 1.02) to być może jeszcze bym tą płytę
miał, ale Celeron 300A zrobiłmi się za wolny, a 800 nie odpalił. Kosztowało
mnie to wówczas praktycznie tyle samo co Celeron 800 plus przejściówka.

--
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl