Re: HP i ich tusze....

Autor: Serwiz (rozrywka_at_go2.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 22:17:54 MET

Użytkownik "Maxym" napisał w wiadomości:
> Czesc,
>
> Jakis miesiac temu kupilem sobie drukarke hp 940c. Efekt jest taki, ze
jush
> konczy mi sie czarny tusz :(( a wydrukowalem tak okolo 100 stron...

[...]
> Anyway please help.
>
> Pozdro,
> Maxym

Przy zakupie nowej drukarki dostarczane są tusze o mniejszej pojemności. W
twoim przypadku było to 14 ml. Tusz do twojej drukarki ma nominalną
pojemność 25 ml (oczywiście chodzi o tysz czarny).
Niestety musisz się z tym pogodzić że niższa cena drukrki jest związana z
wyższymi kosztami użytkowania. Jeśli chodzi o tusz kolorowy to masz
zainstalowany tusz o pojemności dokładnie 50% tuszu nominalnego (19 ml
zamiast 38 ml).

Serwiz