Re: Problem z portem Centronix na p³ycie MSI K7T266 Pro2

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 22:03:56 MET

". : : Krzysztof : : ." <krionixNO_at_SP@M_at_wp.pl> wrote in message news:a3rtjq$eo3$1_at_news.tpi.pl...
> U¿ytkownik "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisa³ w wiadomo¶ci
>
> on ma afaik USB - to podepnij
> (Chyba ze masz jakies stracie co w dos musza drukowac...)

Wykorzystanie USB uwa¿am za ostateczno¶æ - musia³bym dokupiæ kabelek.
Drukarka powinna dzia³aæ bezproblemowo na porcie równoleg³ym, prawda?
Je¶li nie dzia³a to znaczy, ¿e co¶ jest z moj± p³yt± "nie tak" i to
mnie bardziej nurtuje ni¿ sam sposób "obej¶cia" problemu przez USB.

> moze nowy bios wgraj ?

OK, dziêki za pomys³ ;-) A s³ysza³e¶ mo¿e o tym, ¿e te p³yty
maj± problem z portem drukarki czy mój przypadek jest unikalny?

> Albo zmien opcje LPT (masz tam kilka do wyboru).

Nie znam siê na tych opcjach - która opcja co znaczy?
Nie wiem te¿ jak przestawienie tych opcji wp³ynie na szybko¶æ
przysy³u danych do drukarki... Czy kto¶ móg³by to przybli¿yæ?