Re: DivX

Autor: Sowa (lsowa_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 20:33:46 MET

Użytkownik "QuaD" <quadrax_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Jak napiszesz konfigurację peca, system oraz jakich kodeków
> i programów używasz to znacznie to sprawę uprości i może
> ktoś z grupowiczów Ci pomoże

No OK.
Celeron 433, 96RAM, Viva TNT2 Ultra, Win'98, DirectX 8.0(PL),
Programy: WMP 7.0, Bestplayer 1.0, Cinemaplayer i DivX 4.12.
W przypadku 2 pierwszych po otworzeniu pliku .avi pojawialo sie niebieskie
okienko, pozniej mial problemy z plikami: quartz.dll i dsound.dll. Po
zainstalowaniu starszej wersji quartz.dll pojawil sie (w BP) napis
"Błąd:Klasa nie jest zarejestrowana". I ciagle nic. Ciekawostka jest fakt,
ze wszystkie programy, kt. mam bez problemu odtwarzaja pliki te, kt. nie
maja textow.

Domyslam sie, ze cos jest nie tak miedzy trojkatem: Bestplayer-DirectX-WMP.

Za wszelkie sugestie wielkie dzieki.

Pozdrawiam grupowiczow
Sowa