Re: WITAJCIE - PILNE

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionixNO_at_SP@M@wp.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 19:53:09 MET

Użytkownik <k.grotowski_at_pdw.pl> napisał w wiadomości
> zepsula. W Media Markt widzilem Lexmarka Z11 za 190 zl.

na tanim gownie szybko sie zawiedzisz, pozatym dzieciak bedzie pokemony a4
drukowal to zobacz ile kosztuje zabawa z tuszem :)

ja mam 640 HP - czarny ok, kolor tylko do wykresow bo obrazki sa lipne, ale
mozna kupic tanio zamienne wklady, kup HP 6xx (sa teraz takie - nastpecy
tych 640). W sumie dobra na pierwsza drukarke, no i czarny tusz ma osobno a
te tanie robia czarny z kolorow RGB - wyglada ochydnie. Jak dzieciak nie
bedzie niepotrzebnie drukowal to starczy, chyba nie wydasz na taka co ma 3
osobne pojemniki na kolory...