Re: Ceny pamięci ?

Autor: simon (sime_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 19:49:47 MET

> Mam zamiar dokupić do swojego koma 256 MB Ram DIMM (256 juz mam) ale
widze,
> ze ceny ostatnio sa jakies wysokie, nie sledzilem dokladnie tych cen i
mam
> pytanie.
> Jak sadzicie czy warto teraz kopowac pamiec czy to moze tylko przejsciowa
> podwyzka i ceny znowu zaczna spadac (w miare krotkim czasie).

Wedlug mnie zalezy jakie chcesz kupic. Jesli DDR'y to opoczekaj beda powoli
tanialy. Natomiast jesli SDRAMY PC133 to lepiej kupic teraz bo beda coraz
drozsze bo ich popularnosc maleje. Mam przypuszczenia ze ich ceny beda szly
powoli w kierunku cen pamieci SIMM (reszta potwierdzil to ostatni miesiac).
Nakpierw oczywiscie przegonia DDR'y
Simon