Problem z kompem- nie zawsze sie odpala :(

Autor: MrK (SY06913_nospam_at_rejestracje.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 18:14:55 MET

Witam

Mam problem z komputerem. Konfiguracja: AMD K6-2 450MHz, 64MB RAM,
Savage4 32MB, Samsung 10GB, muzyka na ISA, plyta A-Trend na chipsecie
VIA MVP-4. Otoz komp nie za kazdym razem startuje - Wlaczam go,
wszystko sie rozkreca, dyski, wentylatorki itd. jednak brak jest obrazu
na ekranie a po kilku sekundach pc-speaker zaczyna "pikac" w odstępach
ok. 2 sek. I koniec. Niekiedy odpala sie za kazdym razem, niekiedy co
którys tam raz. Jak juz sie odpali, to mozna restartowac i wszystko
działa jak trzeba. Sprawdzalem wszystkie kabelki, pamięc, grafike,
muzyke... Co to moze byc? Tylko procesora nie mam jak sprawdzic :( Ale
chyba gdyby byl uszkodzony nie chodzil by wcale? Czy moze to byc
problem z zasilaniem? Czy jednak cos innego? Spotkal sie ktos z czyms
takim?

--
Pozdrawiam
MrK