Re: ratunku

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 18:09:43 MET

Użytkownik "piotrek" <novypk_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:a3rhce$e7c$1_at_news.tpi.pl...
> Witam wszystkich!!!!!!!!!!
>
> mam ogromny problem
> potrzebuje napisac prace
> o linuxsie
> o takim temacie:
> Linux jako sieciowy system operacyjny.
> Konfiguracja i uzytkowanie.
> Panowie podajcie mi jakies linki gdzi bede mogl
> cos niecos sobie zciagnac i przepisac
> Z gory dziekuje i pozdrawiam

!!!!NTG !!!!
Temat masz prosty - materiałów w sieci dostatek.
Podstawa to manuale (zobacz tłumaczenia na http://www.jtz.org.pl).
Potem właź na żłobek (http://zlobek.tcz.wroclaw.pl/home.shtml),
http://www.linux.sky.pl/, http://www.linux.org
Swoją drogą - aż przykro, gdy ktoś piszący pracę o systemie sieciowym
nie ma pojęcia, jak użyć wyszukiwarki.

Druga sprawa - zdaję sobię sprawę, że nie masz pojęcia o tym systemie
operacyjnym. Nie chciał bym być w Twojej skórze, gdy na obronie pracy
ktoś zapyta Cię do czego służy "pine", lub "top".
Zaskakujące jest, że bierzesz się za taki temat - może jeszcze czas
go zmnienić ?
(to szkoła wyższa, czy jakieś studium policealne?).

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl