Re: Re: Ekran na kartę TV

Autor: Serwiz (rozrywka_at_go2.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 16:31:15 MET

Użytkownik "Chemical" napisał w wiadomości:

> Na niektórych kanałach pojawiają się ukośne pasy, których nie ma,
> kiedy obraz pochodzi z jakiegoś zewnętrznego tunera, np. magnetowidu.
> Więc wnioskuję, że te pasy to efekt jakichś wewnętrznych zakłócen
> komputera.
>
> Chemical
> --
> Strona Leona:

Jak sam zauważyłeś "niektórych". U mnie było podobnie a przyczyny były 2:
1. Słaba jakość syganłu niektórych stacji
2. Złej jakości kable które nie zabezpieczają przed zakłoceniami
Na niekórych kanałach jakość odbieranych programów pozostawiała wile do
życzenia ale w miarę modernizacji kablówki jakość sygnału znacznie się
poprawiła a potem w miedzyczasie okazało się że kabel którym miałem
doprowadzony sygnało do karty miał lipnie wykonany ekran. Ekran powinien być
na całym obwodzie kabla a nie tylko kilka włosków wzdłuż kabla. Po tym
zabiegach sygnał rewelacyjny a karta z którą miałem te przejścia to była
AverTV Phone 95 na chipsecie BT848. Sprawdzenie kabla polegało na
podłaczeniu TV zamiast karty TV i porówaniu (wzrokowym) jakości
poszczególnych programów.

Serwiz