Re: Zwis nie wiem czego.

Autor: Ireneusz Wojciech (ireneusz_wojciech_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 16:02:20 MET

acidos wrote:

> komputer uruchamia sie pojawia sie ilosc 128 KB CACHE i zwis. Zadnymi
> klawiszami nic nie da sie wskorac.NIe ma zadnej linii polecen . Po pros=
tu
> "zatrzymalo sie". Nie wiem co sie dzieje, moze ktos mial podobny klopot=
 ( w

Spr=F3buj wylaczyc dysk w BIOSie i odpalic system z dyskietki. Jesli rusz=
y, to
blad po stronie dysku. Podlacz dysk, ale system z dyskietki, jesli widac =
dysk,
tzn., ze ktos nagrzebal w systemie- spr=F3buj wtedy z dyskietki odpalic s=
ys a: c:
(czy jakos tak). Powinno pom=F3c.

Powodzenia
 WIrek