Re: problem ze sprzętem lub Win 98 SE szukam speca

Autor: Piotrwarez (piotrwarez_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 13:23:33 MET

> Miałem stary (4 lata) komputer, postanowiłem go wyremontować. Wymieniłem
płytę
> MB

I najprawdopodobniej o to chodzi... pomijając strukturę pamięci - moduły
najpewniej są 66mhz, bo 100 dopiero wtedy sie pojawiały i po bajońskich
cenach.
natomiast Duron.. ma szyne szyne sysetmową 100 (200) MHZ - czyli - wymaga
pamieci 100 lub 133MHZ Twoje i tak sa niezł, bo system startuje.

w każym razie obejrzyj kostki jezeli na nich jestnapisane 8ns (jeżeli nie
w ten sposób - to albo bedzie pisało -8, albo spojrzyj na ostatnie cyferki
w opisie scalaka) - to muszą działać. Jezeli 10ns... to mogą, ale nie muszą,
a jeżeli 12-15ns. to na pewno winna jest pamieć.

Pamieci 66MHZ powinines calkiem senownie sprzedać. Są takie starzsze
komputery , które nie chca ruszac z nowyszymi koścmi.

pozdrawiam

PiotrW