Tusze do HP

Autor: Maxym (maxymz_at_wp.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 13:23:57 MET

Czesc,

Jakis miesiac temu kupilem sobie drukarke hp 940c. Efekt jest taki, ze jush
konczy mi sie czarny tusz :(( a wydrukowalem tak okolo 100 stron... Heh nie
ma co... Poprzednio mialem hp 670c i tusz przy naprawde niezlym zuzyciu
starczale na rok.... a nie miesiac....

I moje pytanko jest takie. Czy do tej drukarenki mozna wsadzic tusz o
numerku 45? Chodzi o to, ze tusz nr 15 ma 25ml a nr 45 ma ~40ml. Czyli
prawie 2 razy wiecej za ta sama kase. Chodzi o to czy te tusze pasuja do
wszystkich hp 9xx czy moze dla tej mojej zrobili wyjatek ;)

Na mojego nosa to nie powinno byc roznicy. Raczej (tak mi sie wydaje)
powinno pasowac bo na gieldzie w sosote widzialem jakis zamiennik firmy
'wielokropek' za 89 zeta do wszystkich 9xx. A moze mr. sprzedafca nie bardzo
wiedzial co moofi? A wogole slyszal ktos o takiej firmie 'wielokropek'???
Podobno to jest jakas polska firma a leja francuski tush...

Anyway please help.

Pozdro,
Maxym