Re: Dysk twardy Maxtor i plyta Atrend ?

Autor: Steve (steve_at_nospam.gip.com.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 09:39:22 MET

"Zibi (the Moose)" <admin_at_netware.server> wrote in message
> Podpisując się jako "Radek ['Unforgiver'] Gruchalski"
> <admin_at_unforgiver.net>, w przypływie determinacji napisałeś(aś):

[ciach]

> Chodzi o to, że płyta nie obsługuje takich dużych
> dysków. Z numeru (5220) sądząc, to ATX na MVP3
> i nawet przegranie nowego biosu może nic nie dać.
> Proponuję zastosować zewnętrzny kontroler Uata na PCI.

Nie proponuję....żadnych zakupów (najłatwiej wydawać pieniądze z innej
kieszeni niż własna).

Płytę taką sam posiadam. ATC-5220.
Max. obsługiwany przez BIOS dysk to 32GB
http://www.maxtor.com/products/DiamondMax/diamondmax/QuickSpecs/42088.pdf

No i proszę poczytać o CLI
oraz ściągnąć ze stron Maxtora odpowiednie oprogramowanie rozszerzające
widoczność dysku.
Chyba się to nazywa MaxBlast. Ale nie jestem pewny gdyż z produktami Maxtora
rozstałem się w 1996 roku.

No i wsi będzie grało.....
Bez dodatkowych zakupów...

--