Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 12:46:01 MET

Krzysiek wrote:
> Artur Gawryszczak <gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__>, wrote in
> NIe kojarze o kogo chodzi. Mi sie kojarzy z Pila bo ten sam dlugo
> twierdzial, ze AMD sa nie stabilne ;)

Ja z kolei nie kojarzę tego drugiego. TMot77 ciskał się na kilku grupach
nieco ponad rok temu i były jakieś zadymy, ale ogólnie do śledzenia zadym
to trzeba mieć dużo czasu i tylko sporadycznie sobie na to pozwalam,
googlanie też trochę zajmuje, więc szczegółow nie przytoczę :-) Póki co
wiadomo że e-mail jest bardzo podobny i miasto się zgadza.

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak