Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: Marcin Wojtczuk (r00t_at_boo.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 12:14:06 MET

begin R4v quotation:

> Nie wiem. KNode jest chyba pod Linuxem (dokladnie pod KDE)? Wlasnie
> uzytkownicy tego "jedynie slusznego" systemu maja sklonnosc do
> ekstremistycznych zachowan i tepienia wszystkiego co nie przystaje
> do ich ideologii.

Eh..
1. OffTopic
2. Troll

Nie chcę kontynuować tego wątku.. Moje związki z linuksem nie mają tu
nic do rzeczy. Mnie Outlook przeszkadza w czytaniu newsów (kaszani
wszystko co się da skaszanić) oraz potwornie obciążą łącza
przesyłanymi wirusami. To, że nabijam się z Microsoftu przy okazji to
_bonus_ .
No i nakarmiłem trolla :(
Z mojej strony absolutny EOT na tej grupie jeśli chodzi o "begin ".

--
   [ FastViper ] [ http://boo.pl/~fastviper ]
begin  pikachupokemo.exe.exe