Re: Jakie DIMMy do plyty na intel LX ?

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 11:15:58 MET

Użytkownik "Piotr Kaminski" <pkam_at_plusnet.pl> napisał w wiadomości news:a3qv3r$slp$1_at_news.tpi.pl...
> Witam,
> juz dawno nie składałem nic starego, a teraz mam taką potrzebę.
> Chcę złożyć zestaw Pentium II - 300, płyta na intel LX (MSI-6117).
> Pytanie: jaką pamięć obsłuży taka płyta? Czy musi to być pc-66, czy może być
> szybsza, pc-100 lub pc-133 ?

Cześć Piotrze!

Szybkość pamięci nie ma tu nic do rzeczy - AFAIK - będą chodzić, na ile
magistrala pozwoli. Problemem może być wielkość kości, ale LX chyba zobaczy
nawet 256MB.

--
Konrad J. Brywczyński                                    "Mijaj zdrów
bryw_at_waw.pdi.net                                        Otwarte okna"