Re: problemy z wydajnoscia

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 11:27:44 MET

"Phil" <filpio_at_skrzynka.pl>, wrote in news:a3qv5t$76$1_at_news.tpi.pl:

> Czy ok. 2500 3DMark w rozdzielczosci 1024x768 32 bit color, w 3DMark
> 2001 przy konfiguracji Athlon XP 1600+, MiNt GeForce2 MX 400 64MB,
> detonatory 23.12, 256MB DDR, ECS K7S5A, win XP to troche nie za malo.

Idz na pl.rec.gry.komputerowe.sprze tam teraz niektorych zlapala maniana
na 3dmarka ;)

> Jeśli tak to proszę o rady jak mogę ten wynik poprawic. Może mam cos
> zle z konfiguracja.

Przy tej karcie wynik jest mniej wiecej prawidlowy. A jesli chodzi o
konfiguracje to zalezy do czego uzywasz komputera. Jak nnie grasz duzo i
uzywasz kompa do inetu i filow to wystarczy. Jak raczej grasz to trzeba
bylo kupic wolniejszy procek i lepsza karte graficzna.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!