Re: jakie p³yty same sie wlaczaja ?

Autor: Bartek Brzezinski (bartosz.brzezinski_at_itpp.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 11:03:06 MET

U¿ytkownik "KACPER" <pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam,
> Mam pytanie. Jakiego typu plyta sama sie wlacza podczal awarii pradu (jak
> prad wylacza i wlacza) ATX i AT ? Jak ustawic, aby plyta glowna sama sie
> uruchamiala podczas wlaczenia pradu ?

AT z tego wiem ma 2 rodzaje wy³±czników. Prosty 0n/Off - jak zgubi zasilanie
to po pojawieniu siê komp siê uruchamia.
Drugi rodzaj to taki dzwiaczny ¿e mo¿na go tylko wdusiæ. 1 wdu¶ uruchamia 2
wdu¶ wy³±cza. Taki nie wstaje po padzie pr±du.
W ATX jest opcja w biosie. Restart (boot) after power failure. jako¶ tak.

--
pozdrawiam,
Bartek