Re: Walnięty dysk - jakies szanse???

Autor: Picia (piotr_at_kserocom.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 10:34:59 MET

Użytkownik "Cessario" <czarotoja_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> W nawiązaniu do moich postów dot. zasilacza ATX, walniętej płyty i
> procesora mam zapytanie o dysk twardy, który jak reszta wym.
podsepołów
> miał do czynienia ze skaczącym napięciem podczas wichury. W obydwu
> komuterach dysk jest niewidoczny, nie słychać , żeby się kręcił. Co
> można zrobić???

Jeśli spaliła się tylko płytka sterująca, pomoże montaż płytki z
takiego samego dysku ( pojemność, typ) i przegranie danych.
Dysk ze sprawną elektroniką możesz nabyć w alegro lub gratce ( szukaj
dysku z bad sectorami)
Możesz zlecić też odzysk danych profesjonalnej firmie - ale to koszt
min 850 zł za sprawdzenie i od 1500 za odzysk jeśli poszła struktura
danych na HDD ( dla 20 GB )