Nieznane urządzenie...

Autor: Bartek Brzezinski (bartosz.brzezinski_at_itpp.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 10:03:36 MET

Witam grupowiczów.

Windows 98 SE wykrywa mi nieznane urządzenie. I za cholerę nie mogę
pokapować o co mu chodzi.
Na początku po prostu pokazywał że coś znalazł, a po jakimś czasie
(aktalizacja sterów do Live), urządzenie to dostało przydział pamięci. Macie
jakiś pomysł co to może być za urządzenie ? Może są jakieś automagiczne
programy do zdiagnozowania tego ?

Komp: Asus A7A266, Duron Morgan 1000, 256 SDRAM, Riva M64 32, Live! 5.1, B
IV 40.
Komputer chodzi na nominałach, wszystkie dostępne mi stery poinstalowałem.
Bios też nowy.

--
pozdrawiam,
Bartek