Re: Odzyskiwanie danych z p³yty CD-RW

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 08:56:43 MET

U¿ytkownik "Qwerty" <fips1_at_wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Czy mo¿na w jaki¶ sposób odzyskaæ dane z p³yty CD-RW po wymazaniu
(szybkim).

Witam

Wiele czasu poswiecilem na przerobienie tego zagadnienia i pomimo
tekstow typu "slyszalem ze sie da" nie padly zadne konkrety, choc
propozycji bylo wiele. Mi sie tego nie udalotego dokonac, choc
przetestowalem wiele programow. Przed nawet szybkim formatowaniem pisze
wyraznie, ze "dane beda nie do odzyskania" No chyba ze powstal jakis
"cduowny" program w ciagu ostatnich 2 miesiecy, ktory radzi sobie z
takim problemem.

Pozdrawiam
 Misiek - Piotr Misiewicz

e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl