Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: Jenot (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 08:33:28 MET

W artykule <a3onv4$6n5$1_at_h1.uw.edu.pl>, -- Maguard -- napisał(a):

> ...skladamy stabilengo AMD. Rozmawialem dzis ze znajomym, ktory ma sklep
> komputerowy, a ktory to bacznie przyglada sie naszej dyskusji. Jako ze sam
> jest ciekaw postanowil zrobic eksperyment, zlozymu u niego "stabilengo"
> Athlona wedlug Waszych wskazan.

A komputer porównawczy? Złóż drugą maszynę na Intelu do porównań.
Komponenty identyczne jak Athlon - może nawet te same (wyeliminujesz
wpływ dysku/karty graficznej na stabilność). Poza tym stabilność to nie
tylko stabilność sprzętu, ale i systemu operacyjnego/oprogramowania.
Dlatego zwis komputera na Athlonie nic Ci jeszcze nie udowodni.

Wg moich obserwacji najlepszym testem stabilności *sprzętu* jest
kompilacja XFree 4.x pod linuxem. Trwa toto na moim Duronie kilka godzin
i potrafi wyłapać wszystkie wady sprzętu. Gdy miałem pamięć podkręconą z
CAS3 na CAS2 wydawało się, że komputer jest stabilny jak skała - ta
właśnie kompilacja się wywaliła (Sig11). "Odkręcenie" pamięci pomogło
natychmiast. Żebyś się nie czepił, że wcześniej pisałem, że mi się linux
nigdy nie zawiesił - system w tym przypadku się *nie* zawiesił - tylko
kompilacja się zatrzymała.

Pozdrawiam,

--
[Tomasz Stafiński ]   -o)  | "jackpot:  you may have an unneccessary
[Linux User #47986]    /\  | change record" -- message from "diff"