Re: Laptop a jezyk klawiatury !??

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 05:53:43 MET

From: "X54" <bas3_at_poczta.onet.pl>

> Mam Notebooka z klawiaturą po niemiecku .Ustawiając na Polski znaki typu
> gwiazdki nawiasy znaki interpunkcyjne w ogóle nie pasua do opisu ,
> przełaczając na niemiecki wszystko gra lecz nie ma ąęśćżźńó.
> Czy za każdym razem trzeba przerzucać jezyk czy jest jakiś sposó na to aby
> opisy sie zgadzały przy j.polskim ??

Sam tak mam od paru lat. Trzeba się po prostu przyzwyczaić się i pisać "bez
patrzenia". Można oczywiście kupić naklejki na klawisze, ale ma to sens
tylko wtedy, gdy w ogóle nie będziesz pisał po niemiecku. - Łatwiej jest
zapamiętać układ polski (ze względu na częstość używania), niż niemiecki.

Pozdrowienia
Roman K.