bezpośrednie polaczenie przez LPT

Autor: Sławomir S \(Pejsu\) (tv5_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 00:57:13 MET

czesc

Musze zrobic bezposrednie polaczenie kablowe przez LPT i nie wiem czy mam
dobry kabel. Kupilem w sklepie komp ale kabel nie chodzi. samo polaczenie
robilem kiedys na innym kablu. Czy ktos wie jaki jest rozklad kabli na
poszczegolnych pinach.
U mnie w kablu jest tak ze 1 pin odpowiada 1 i tak do 25. Czy tak ma
wygladac rozmieszczenia kabelkow??? Czy nie powinno byc przeplotu?????
Podajcie w miare czytely opis (schemat) takiego kabla.
np. 1 pin odpowiada 1 etc. etc. etc.
Przyslijcie mi cos takiego na priva tv5_at_poczta.onet.pl
Bardzo mi na tym zalezy.
Z gory wielkie dzieki.

Pozdrowienia

--