dziwna temperatura!

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 22:43:07 MET

program MBProbe 1.31 beta2 pokazuje na procesorze dziwna temperature
mianowicie raz jest to -35 st. (!?), a innym razem troche ponad 100
tez takie skokowe (tylko inne wartosci) pokazuje speedfan (nie wiem
ktoora wersja), no i ten m-probe piszczy tez ze napiecia sa zle
poustawiane, plyta to jakis soltek, a procesor nie wiem (napewno nie
Intel) wiecej nie moge na razie podac bo komp jest nie moj
ale dziala jak narazie w porzadku, zadnych zwisow itp.
boje sie to wszystko ustawiac, bo dziala, ale z drugiej storony
slyszalem ze temperatura zwieksza tylko prawdopodobienstwo padniecia
wiec jak jest to w koncu ?