Kom się restartuje i zawiesza ! ?

Autor: Siata (siata_at_kki.net.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 22:07:12 MET

Mam nowego kompa ale po złożeniu on niezbyt dobrze działa. Przy instalowaniu
czegokolwiek on sie restartuje ale ekran zostaje już czarny (trzeba wyłączyc
i włączyć). Wyskakuje też sporo błędów VXD (niebieskie ekrany) które kończa
się zwieszką. Co jest ? Czego to może być wina ? Jest to Duron 1 GHz, płyta
ECS, Geforce 256 DDR, 256 DIMM, muzyka na płycie, lan na płycie, starszy
CD-Rom - LG x 32. Proszę pomóżcie bo nie wiem jak się do tego zabrać a jak
na razie to moge się tylko na niego popatrzeć !
Dzięki !

--
Nara, Siata
GG: 1602918