Re: TV SAT

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 19:52:48 MET

Użytkownik Bazooka Bill <bazooka_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a3jci7$lps$1_at_news.tpi.pl...
> odpowiedni chipset
>
> Co to powinien byc za chipset zeby chodzil z tym multidec ?

Nie jestem pewny bo nie bawiłem się tunerem DVB (po prostu interesuję się
tematyką telewizji satelitarnej i "zwykłych" tunerów tv)
Chyba Philips SAAxxxx lub coś podobnego.
Poszukaj w sieci info o MultiDec'u jeżeli myślisz o zakupie takiej karty.

PeJot