Re: dobra plyta pod Duron'a

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 18:52:17 MET

> Jaka dobra plyte pod durona (850 ) polecilibyscie ?
SDRAM czy DDR ?
> [...]
> mi na tym zeby za 0,5 rku czy za rok dalo sie wsadzic jakis mocniejszy
> porcek , jestem zwolennikiem ze to ma dzialc dobrze (znaczy sie bez
zadnych
> zwisow it itd ,) na dzis a jutro to bede myslec jutro a nie inwestowac w
cos
> co i tak moze sie calkiem zmienic juz pojotrze :)
>
> aha ;
> dobrze by bylo gdyby byla szyna ISA bo mam czytnik PCMCIA na ISA'ie i zale
> mi sie z nim rozstac ;) ale jesi nie bedzie to swiat sie nie zawali

na MSI nie będzie.... musiałbyś kupić Abita lub Epoxa lub Solteka na KT133A

> Myslalem o jakims MSI ale nie wiem ..jakie sa wasze opinie ?

Opinie dobre,
SDR - K7T Turbo/Turbo 2
DDR - K7T266PRO2

obejrzyj też sobie Gigabyte 7VTXE (KT266A -> DDR) - bardzo sensowna cena i
możliwości, jest też wersja z USB 2.0 i UDMA-133 ale trochę droższa

Pozdrawiam,

Cooger