Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: Lukasz Jakubowski (lukaszj_at_s3group.com.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 15:55:57 MET

> ...skladamy stabilengo AMD. Rozmawialem dzis ze znajomym, ktory ma sklep
> komputerze zostanie zainstalowany Windows XP Professional pl, ilosc ramu

Jak juz mowimy o stabilnosci w WinXP na powaznie, to w gre wchodzi tylko
komputerek z HCL. Wszeklie skladaxy mozesz sobie zezlomowac na podworku.
Proponuje zmiane platformy programowej testu...

> Waszych wskazan. Test bedzie dotycyl stabilnosci, anie wydajnosci,
> komputer podczas testu bedzie przechodzil pewne eksperymenty majace na
> celu zawieszenie komputera (przy czym za zawieszenie bedziemy uznawali

Jakie? Rozpalisz w nim ognisko?

> obudowie komputera). Jezeli komputer nie zawiesi sie przez tydzien pracy
> non stop przeprosze Was i oficjalnie przyznam sie do bledu ( a co mi

Ojej, my tacy obrazeni. Avi ciebie bijacego sie w piersi zrobi furore.

> szkodzi), jezeli jednak sie zawiesi, to po prostu nie bede z Wami

Zawiesi sie jeden -> zawieszaja sie wszystkie/wiekszosc. Ciekawe
rozumowanie, tylko nieprawdziwe.

> maja pojecia o tym, o czym mowia. tak czy owak zakonczy to dyskusje na
> temat stabilnosci AMD. kto wie, moze jednak na prawde malo wiem i czas sie
> doksztalcic.

Na to nigdy za pozno ani zla pora...

> Kiedy juz uzgodnicie optymalna konfiguracje opublikujcie post pt. "Test
> stabilnosci AMD", ktorego kopie prosze przeslac mi na priv.

Kto tu kogo chce przekonywac. Niech ruszy d... ten, komu zalezy.

> ps. prosze o podanie dokladnych typow to pozwoli na szybkie znalezienie
...i najlepiej jeszcze numerow seryjnych.

Wyznajesz Intela? To bedziesz wyznawal chocby AMD byl 5 razy tanszy, 6
razy szybszy i mozna bylo na nim zamrozic kilo truskawek w 0.5 godziny.
Na tym polega wiara :\
A jak masz za duzo czasu, to twoj problem.

Lukasz
Cel 533A @ home, PIII 1GH @ work