Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 15:13:39 MET

Czesc

> obudowie komputera). Jezeli komputer nie zawiesi sie przez tydzien pracy
> non stop przeprosze Was i oficjalnie przyznam sie do bledu ( a co mi
> szkodzi), jezeli jednak sie zawiesi, to po prostu nie bede z Wami

Wiesz co? Ja mam Athlona 1400/266 na Solteku SL-75KAV + 512 RAM'u.
Wczesniej mialem na nim Windows XP 2600 En i bylo OK.
ZERO, podkreslam ZERO zawieszen!
Bywalo ze pracowal nawet przez 3 tygodnie bez resetu.
Jednak jakies 2 miesiace temu zainstalowalem Windows XP PL i tu juz jest
gorzej...
Czasem (bardzo rzadko) bez powodu samoczynnie sie resetuje - srednio raz na
tydzien/dwa

I co o tym myslisz? Zla plyta/procesor? A moze pamiec do dupy?
Bo ja mysle ze to na 100% wina softu...

Wiec uwazam ze ten Twoj test nie odda tego co bys chcial aby pokazal...

pozdrawiam
Gozdek