Re: dysk jaki wybrac (prosze na temat a nie jak poprzednio na samsungach sie skonczylo)

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 14:25:53 MET

> IBM 80GB, 7200, ATA/100 (IC35LO80AVVA07)
> Seagate Barracuda IV 80GB, 7200, ATA/100 (ST380021A)
> WD Caviar 100GB, 7200, ATA/100 (WD1000JB) 8MB cache

miałem zamiar kupić WD (jak wyżej) albo Maxtora D740X, ale trzeba długo
szukać. W końcu kupiłem to co było na miejscu, czyli Seagate (Barracuda IV,
80GB - taki jak wymieniłeś). Oczywiście nie mam porównania z WD i MAxtorem
(bo ich w nie kupiłem) , ale sam dysk po krótkim używaniu bardzo mi się
podoba. Jest cichy i szybki. W porównaniu ze starą Barracudą (z 2000 roku -
nie pamiętam modelu) jest nawet baaardzo szybki. Jak chcesz, mogę Ci
podesłać na priv. wyniki HDTach dla mojego dysku.
Sprzedawca twierdził, że Barracudy rzadko "wracają" ; myślę, że miał rację
(przy tej popularności tego dysku byłoby już głośno, gdyby było inaczej)
Co do IBM to .... raz się naciąłem, więcej nie zamierzam.

B.